Advertisement

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור - כריסטיאנו רונאלדו ג׳וניור: "המלך העתידי של הכדורגל" | ספורט 1 - כריסטיאנו רונאלדו נחשב בעיני רבים כשחקן הטוב ביותר בעולם, וחלק גם מחשיבים אותו כטוב בהיסטוריה.

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור - כריסטיאנו רונאלדו ג׳וניור: "המלך העתידי של הכדורגל" | ספורט 1 - כריסטיאנו רונאלדו נחשב בעיני רבים כשחקן הטוב ביותר בעולם, וחלק גם מחשיבים אותו כטוב בהיסטוריה.. הסכם החסות התזונתית, השווה מליוני דולרים, אשר נחתם בין הרבלייף לרונאלדו , הינו מייקל א. כריסטיאנו רונאלדו בישר הלילה לעוקביו באינסטגרם שהוא ובת זוגו, הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגז, הפכו להורים. חברתו של כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגז, מפרסמת תצלום מתוק. כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור בן השמונה הוכיח שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ כשכיכב בטורניר ידידות בפורטוגל. נסו את מזלכם עם חידון רונאלדו האולטימטיבי.

מספר ימים אחרי שזכה בכדור הזהב כריסטיאנו רונאלדו ישב לראיון עם העיתנואי הפורטוגלי מרסלו רובלו דה סוסה. יש לו אח ושתי אחיות. רונאלדו מתחרה מול בנו על התחרותיות של הפורטוגלי מיותר להרחיב, הפעם מי שהיה צריך להוכיח את כוחו מול כוכבה של ריאל מדריד בתחרות בעיטות חופשיות, הוא לא אחר מאשר בנו בן החמש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור. כריסטיאנו רונאלדו הזיז את הבקבוקים מספר דקות לאחר מכן על פי שעון פורטוגל בשעה 13:43. כל השלושה הגיעו לעולם בעזרת נשים פונדקאיות, והלילה, כאמור, הצטרפה בת נוספת לחגיגה.

כריסטיאנו רונאלדו החמיץ את חגיגת יום הולדת השנה של התאומים ...
כריסטיאנו רונאלדו החמיץ את חגיגת יום הולדת השנה של התאומים ... from sport1images.maariv.co.il
חלק ניכר מחדרי המלון מתאים לאירוח משפחות עם ילדים, יחידות ג'וניור ויחידות משפחתיות, הכוללות חדר שינה, סלון ומטבחון, בהם הפרדה מוחלטת בין יחידת ההורים והילדים. אחרי 11 דקות של דיבורים, משהו הפריע לרונאלדו ורובלו, כשלפתע הבן של רונאלדו עלה לסט. צחקוקים מלגלגים נשמעים מהקהל שבאולם. הבן של כריסטיאנו רונאלדו משתעמם מאבא. המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבור כריסטיאנו רונאלדו (32). כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור | טוויטר. מה עושים עם הקבר של המסיונרית שהתחזתה ליהודיה? יום שני, 25 בדצמבר 2017.

Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה:

כריסטיאנו רונאלדו הזיז את הבקבוקים מספר דקות לאחר מכן על פי שעון פורטוגל בשעה 13:43. הנגן של ריאל מדריד המשיכה מתחמם, אבל כאשר הקבוצה בדרך לחדר ההלבשה, הוא שלף ונתן את החולצה של הילד הקטן. רונאלדו, מסי, סוארז, דמבלה, מוריניו ועוד במקבץ קורע במיוחד. מתי רונאלדו ואיפה משדרים את צרפת? בנוסף לשחקנים המוזכרים, ריאל קיבלה בחלון ההעברות את ויניסיוס ג'וניור שסיים את תקופת ההשאלה בפלמנגו. Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? ובמרכז העניינים רונאלדו ג'וניור :) related videos. האם זו הדוגמה שהוא רוצה להוות לבנו כריסטיאנו ג׳וניור הצעיר? כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: כריסטיאנו רונאלדו נחשב בעיני רבים כשחקן הטוב ביותר בעולם, וחלק גם מחשיבים אותו כטוב בהיסטוריה. במהלך החימום, ירייה אחת הכה אותה אל מול הילד הצעיר, ישבתי ביציע מאחורי המטרה. המדינה תפצה את נפגעי אסון הר מירון, בניכוי הסכומים שישולמו על ידי הביטוח.

כריסטיאנו רונאלדו הינו אחד משחקני הכדורגל הגדולים ביותר בעולם, ומי שחולק באופן ברור. חברתו של כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגז, מפרסמת תצלום מתוק. אחרי 11 דקות של דיבורים, משהו הפריע לרונאלדו ורובלו, כשלפתע הבן של רונאלדו עלה לסט. זוהי הסיבה להירתמות של שחקן הכדורגל של קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, לקמפיין של חברת אבוט שיגביר את תשומת הלב הניתנת למטרה חשובה זו. האם זו הדוגמה שהוא רוצה להוות לבנו כריסטיאנו ג׳וניור הצעיר?

תזמורת בצורת
תזמורת בצורת from www.ynet.co.il
הרבלייף תעבוד עם רונאלדו על מנת לפתח ולייעל את תכנית התזונה האישית שלו ולספק לו מגוון מוצרי תזונת ספורט. לרונאלדו יש גם ילד בן 7 בשם כריסטיאנו ג'וניור. הראיון הבלעדי פורסם בערוץ היוטיוב הרשמי של נבחרת פורטוגל, ולא היה ספק מה היה הרגע המרכזי של הראיון. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר, אולם הילד מגמגם ומתקשה בהגיית המילים. אנזו פאטי או ויניסיוס ג'וניור? כריסטיאנו רונאלדו הינו אחד משחקני הכדורגל הגדולים ביותר בעולם, ומי שחולק באופן ברור. יום שני, 25 בדצמבר 2017. 1.ספיישל ג'ונ יור בדרך אליכם!

ג'ונסון , יור ומנכל הרבלייף העולמית ציין :

כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור | טוויטר. אנזו פאטי או ויניסיוס ג'וניור? מה השם המלא של כריסטינו רונאלדו? באמירה של הפורטוגלי אין משהו מיוחד, אבל די היה בה כדי לעורר את כל הפחדים הנוגעים לעולם המשקאות הקלים הממותקים ולקשר בינה לבין הירידה הגדולה של. מתי רונאלדו ואיפה משדרים את צרפת? האם זו הדוגמה שהוא רוצה להוות לבנו כריסטיאנו ג׳וניור הצעיר? כריסטיאנו רונאלדו דו סאנטוס אווירו. רונאלדו מחק לקוקה קולה 4 מיליארד דולר ברגע. כריסטיאנו רונאלדו בישר הלילה לעוקביו באינסטגרם שהוא ובת זוגו, הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגז, הפכו להורים. זוהי הסיבה להירתמות של שחקן הכדורגל של קבוצת ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, לקמפיין של חברת אבוט שיגביר את תשומת הלב הניתנת למטרה חשובה זו. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. כשאתה הבן של אחד השחקנים הגדולים בעולם, אחד הגדולים בכל הזמנים, הציפיות ממך גבוהות מאוד. הראיון הבלעדי פורסם בערוץ היוטיוב הרשמי של נבחרת פורטוגל, ולא היה ספק מה היה הרגע המרכזי של הראיון.

נקבעה היריבה של מכבי חיפה בדרך לליגת האלופות. כמה אתם יודעים על כריסטיאנו רונאלדו. אחרי 11 דקות של דיבורים, משהו הפריע לרונאלדו ורובלו, כשלפתע הבן של רונאלדו עלה לסט. המדינה תפצה את נפגעי אסון הר מירון, בניכוי הסכומים שישולמו על ידי הביטוח. יום שני, 25 בדצמבר 2017.

מסי-בה | ישראל היום
מסי-בה | ישראל היום from www.israelhayom.co.il
יש שני חלקים אחלד ארוך ואחד קצר תהנו. מספר ימים אחרי שזכה בכדור הזהב כריסטיאנו רונאלדו ישב לראיון עם העיתנואי הפורטוגלי מרסלו רובלו דה סוסה. אלימות במשחק כדורסל המאמן הבא לקח קשה את החלטת השופטים. כמה אתם יודעים על כריסטיאנו רונאלדו. כריסטיאנו רונאלדו ובנו מתחרים (טוויטר). כמה אחים ואחיות יש לכריסטיאנו רונאלדו? 1.ספיישל ג'ונ יור בדרך אליכם! כזה הוא המקרה של כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור ולפחות כרגע, נראה שהיורש נמצא בדרך הנכונה.

כריסטיאנו רונאלדו ובנו מתחרים (טוויטר).

קרא הכל על כריסטיאנו רונאלדו באתר גלובס: המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבור כריסטיאנו רונאלדו (32). 09:05הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו: המדינה תפצה את נפגעי אסון הר מירון, בניכוי הסכומים שישולמו על ידי הביטוח. צחקוקים מלגלגים נשמעים מהקהל שבאולם. מרבית חדרי המלון נהנים מנוף עוצר נשימה של מפרץ הים האדום, בעוד שחדרים אחרים צופים אל הלגונה הרומנטית והרי המדבר. הם נמסרו על ידי אם פונדקאית והיוו חלק מהמשפחה מאז יוני. כזה הוא המקרה של כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור ולפחות כרגע, נראה שהיורש נמצא בדרך הנכונה. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for כריסטיאנו רונאלדו. כריסטיאנו רונאלדו ובנו מתחרים (טוויטר). הבן של כריסטיאנו רונאלדו משתעמם מאבא. רונאלדו מתחרה מול בנו על התחרותיות של הפורטוגלי מיותר להרחיב, הפעם מי שהיה צריך להוכיח את כוחו מול כוכבה של ריאל מדריד בתחרות בעיטות חופשיות, הוא לא אחר מאשר בנו בן החמש, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור. חלק ניכר מחדרי המלון מתאים לאירוח משפחות עם ילדים, יחידות ג'וניור ויחידות משפחתיות, הכוללות חדר שינה, סלון ומטבחון, בהם הפרדה מוחלטת בין יחידת ההורים והילדים.

כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית: כריסטיאנו רונאלדו. הרבלייף תעבוד עם רונאלדו על מנת לפתח ולייעל את תכנית התזונה האישית שלו ולספק לו מגוון מוצרי תזונת ספורט.

Posting Komentar

0 Komentar